Shop Mobile More Submit  Join Login
Encounter by Miriel3 Encounter by Miriel3
:bulletblue: Download for a bit bigger version ;)
:bulletblue: Finally finished. I guess I was thinking too long, what to do with that dragon. It's final form is a bit different from one on original sketch :p
:bulletblue: Actions: [link] , [link] , [link] ; brushes: [link] , [link] , [link] plus really nice brush set called "Creative thinking". I've got no idea who is the author (but i'm still searching because that set is my favourite ; ; ).
Add a Comment:
 
:iconmarvolo-san:
Marvolo-san Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Łał.. po prostu mnie zatkało!

To jest genialne!
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Feb 10, 2013
Ach, takie reakcje lubię :XD:
Dziękuję ♥
Reply
:iconmarvolo-san:
Marvolo-san Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
serio, strasznie mnie ta praca zaskoczyła... jest zajebista!
Reply
:iconputyourbravefaceon:
PutYourBraveFaceOn Featured By Owner Jan 21, 2013
Yay! I’m very glad to announce you that your artwork has been chosen to be amongst the best deviations :iconwinner-plz: submitted to our :iconforeverartgroup: in the month of December 2012. You can check it out here: Featured & here: Hall Of Fame ( 32 - December 2012 ) . :clap: P.S. Please, don’t forget to show us some love :heart: by :+fav:ing the Blog. :thanks: If you had seen this Blog faster than we got to announce it to you, even better! :thumbsup:
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Jan 26, 2013
Woah, thank you so much, it's an honor :bow:
Reply
:iconytril:
Ytril Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
urocza bestyjka:3
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 28, 2012
Dziękuję :D
Reply
:iconytril:
Ytril Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Prosz:hug:
Reply
:iconciril-chan:
Ciril-chan Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Super szkielet smoka! Genialny! I to czerwone oko! I kolorystycznie fajnie zaplanowane! Te jasne kolory pod skrzydłami nie bardzo wiem o co chodzi ale wygląda super!
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 19, 2012
Dziękuję ślicznie ♥
Ale za kolory to tak średnio odpowiadam, bo odcienie są głównie zasługą akcji photoshopowych: przy kolorowaniu rysunku robionego w odcieniach szarości, nie radzę sobie dobrze z żywymi kolorami. Wszystko i tak takie... szare wychodzi (:
A to jasne pod skrzydłami: takie niby "bebechy" ;p To jest ta sama część co z prawej strony: tęczowo się tylko kolorki zmieniły.
Reply
:iconciril-chan:
Ciril-chan Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wygląda zarąbiście a ty jesteś skromna po prostu ;D efekt jest na serio świetny! Ja w ogóle w photoshopie nic nie potrafię więc dla mnie zrobienie czegoś takiego to jakaś magia haha
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Jan 17, 2013
Ha, no też może tak być ;)
Wiesz, lata praktyki bazgrania w photoshopie robią swoje (chociaż to chyba regres, jeśli potrzebuję jakiś bajerów żeby dobrać kolory xDD).
Reply
:iconlady-ignea:
Lady-Ignea Featured By Owner Dec 15, 2012
jednak ta wersja? Cx
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 15, 2012
A była inna? :XD:
Reply
:iconlady-ignea:
Lady-Ignea Featured By Owner Dec 16, 2012
...
Reply
:iconsongwriterpatries:
SongwriterPatries Featured By Owner Dec 13, 2012
Amazing <3
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 14, 2012
Thank you :heart:
Reply
:iconsongwriterpatries:
SongwriterPatries Featured By Owner Dec 15, 2012
Anytime dear <3
Reply
:iconmilena-zaremba:
Milena-Zaremba Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
OJEŻU! To TEN smok?! Jest omegafantastyczny! Ba, lepszy nawet!
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 13, 2012
Yup, to ten :D W końcu nie skorzystałam z Twojej rady odnośnie dinozaurów, bo uznałam że to kurde smok, to sobie jego szkielet mogę wymyślić jaki chcę- nikt mnie nie sprawdzi xD
Cieszę się, że się podoba :love:
Reply
:iconlady-ignea:
Lady-Ignea Featured By Owner Dec 15, 2012
czym jest TEN smok? D:
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 15, 2012
TEN o którym opowiadałam ;p Nie masz wglądu w nołty ;p
Reply
:iconlady-ignea:
Lady-Ignea Featured By Owner Dec 16, 2012
aaa a myślałam że jakiś specjalny, jakaś historia albo co v .v
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 16, 2012
Eeee, nieee :D Ja i jakaś sprecyzowana historia?
Reply
:iconkagusia:
Kagusia Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist General Artist
O jaa ten kościsty smok wygląda jak żywy (o ile można coś takiego powiedzieć o kościach ;p)
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 13, 2012
Haha, dziękuję :D
Hmm... w sumie ciekawe, czy się rozróżnia martwy szkielet od żywego ;p
Reply
:iconsveniie:
Sveniie Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist
Genialne. c:
Reply
:iconmiriel3:
Miriel3 Featured By Owner Dec 13, 2012
Cieszę się, że się podoba :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1453 × 866




Details

Submitted on
December 12, 2012
Image Size
708 KB
Resolution
1453×866
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
737
Favourites
64 (who?)
Comments
28
Downloads
9
×